Thursday, May 26, 2011

bile weyh?? bile?? arghh!

assalamualaikum...

humm...a little bit stress di sini ye...bile la aku nak p tengok nur kasih ni......ramai je orang cakap citer tu best... betol ke korang? nak gi tengok jugak.....huhuu...

ape lagi aku nak membebel kat blog buruk ni ye? asyik takde idea je...cemane la korang bole tulis panjang berjela dengan cite yang best dan menarik minat orang untuk baca eh? aku ni bile menulis blog tu rasa macam nak tulis karangan masa exam UPSR je gayenye....berkerut-kerut muke ni memikir apa yang nak ditulis.. cer korang share ape petua petui korang bile menulis blog..

aih, aku ni da terlari topik da neh...kalau periksa kompem cikgu x bagi markah sebab isi da melencong dari tajuk..apo nak dibuat...kat opis hari2 buat surat ayatnye sempoi aje...tukar sana sini sikit, siap! x pon tinggal nak taip je apa yang bos draf... mana la otak ni x jadi makin beku? patot ke aku berjemur untuk mencairkan otak aku ye? atau masuk microwave? hah aku da melalut. da la, tataaaa

0 budak gojes: