Monday, February 21, 2011

tulisan pertama shayer! (",)

Harloo Harloo sume....
Assalamualaikum w.b.t.... Pekabo korang? :)

hehee.....Yahuuuuuu! akhernye shayer berjaye jugak mengcreate blog sendirik.....da lame da shayer mengidam untuk ada  blog...orang laen da berzaman ade blog, kite ni je yg baru terhegeh-hegeh nk buat...hehe...tapi xpe, biar lambat asal selamat kan? (xde kne mengena kot)..
selama ni jeles je tgk membe2 bantai tulis ape yang derang nak tulis kat blog,,akhernye pada tanggal 21 Feb 2011 jam 2000, shayer berjaye!!! hehehhh....sangat gumbira rasanya.... *senyum lebar*


Okeh la, sekian la saje entry pertama shayer untuk masa ini... 
tatatititutuuu....





p/s : thank you miss ekin sbb tulun shayer create ini blog.....jasamu dikenang..hehehh..

2 budak gojes:

Miss Ekin said...

Hehehehe..hello2..welcome my frean..yeahh..finally sukses..sukses..hermm..same2lah kita membantu yep..kerna shayer pon sgt la tidak pandai nk memasukkan sumer2 yg diatas 2...rasa mcm agak ketinggalan bas la jgk...huhuhu..
Apepun I'm so proud to be ur 1st follower..haks2.
Mari kita meriahkan "donia" ini..yebba2.. (",)

~EkinSweet@Nur Kasih~

purple butterfly said...

hihihiii....suke3!
xpe, kite slow2 explore dunia baru ni..lame2 ok la kan...yg pnting apa yang terbuku kat ati ni dpt diluahkan...