Sunday, April 3, 2011

dah jumpa ngan remy ishak! :)

harloo harloo sume...

mesti korang kata, aku ni x habis2 ngan remy ishak kan? hehehhh.....nak buek camno, dah den ni suko kek lakonan dan body mantop dio tu ha....hahahaa... remy, kita da jumpa kat cinema..hehe

hari jumaat lepas, pas ofis hour tu aku ngan ofismate terus chow ke midvalley...tengok wayang,,,citer cun! 

(^____^)

cite ni sangat cliche...tapi, okey je bagi aku....x payah nak pikir2 kat dalam panggung tu ha...kalau citer action ke, citer hantu ke nanti jantung aku ni asyik macam nak tercabut pulak....

humm...ulasan aku untuk filem cun ni ialah seperti berikut:

filem ni ringan, komedi yang sesuai untuk seisi keluarga..kampung ni cantik la...suke betol aku ngan rumah kampung kat tengah2 bendang ni....

tiga watak yang i like the most is remy, maya n faezah elai.
lakonan remy, maya cam bese la.. seswai.. remy kelihatan sangat kampung boy....dengan loghat kedahnye tu, aku suke! suke dan suke! x hemsem pon die dalam filem ni..yela, petani pakai smart2 g sawah tu pekejadahnye pulak kan?hehe...
maya pulak pada pandangan aku macam agak tua pulak dalam filem ni...dalam natrah dulu chomel je aku nengoknye.... maybe sebab style rambut die dalam ni merimaskan aku kot..
faezah elai~ wow....pandai jugak die ni berlakon ye! filem ni buat aku bukak mata kat die n buat aku ketawa ngan watak die.. gud job faezah elai  :)

pelakon2 lain tu, okey la jugak.....it just, marsha milan londoh was super hot dalam filem ni..walau scene dia x banyak, tapi pakaian die, mak aiiii! korang tengok sendiri la eh...


kesimpulannya, filem ni not bad la......xdela rasa rugi sangat duit tiket aku tu..


the next day, aku ngan ofismate skali lagi g midvalley...tengok wayang lagi! kononnya nak tengok cite big momma's...tapi sebab kitorang sampai kat situ pon da petang, dia pulak nak kejar lrt, so x jadi tengok big momma's tapi kitorang tengok citer sucker punch. tengok poster die cam best je... cer tengok poster die kat bawah ni

v


v


v


v

macam best je kan? (=_=)

rupanya, huh... hampeh! belum sejam kat dalam panggung pun  da buat aku menguap berpuluh kali...heee....cemane la aku bole terjebak ngan sucker punch nih.


x kire la, yang penting, 19 mei nanti aku nak jumpa ngan remy lagi for nur kasih the movie...
hum..19 mei ni jugak citer pirates of the carribean masuk panggungg tau! haa tengok la wayang sampai lebam yek cik aneesz.

meh tengok trailer nur kasih the movie... 




2 budak gojes:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam, BSB tengok cun sbb peminat Maya..

aneesz said...

owh....BSB peminat maya rupanya...gud luck to maya tonight! :)