Tuesday, April 5, 2011

sebilik dengannya

assalamualaikum.....
harloo harloo everybody....

fuhhh...penat betul den 4,5 hari ni...actually opis aku ni berpindah pejabat..nasib baik la satu level je....tapi itupun buat aku rasa macam nak patah je pinggang ni..fail2 punya la banyak! hari ni baru setel kemas-mengemas bilik....

sebelum ni aku duduk secara berjemaah...open office la kirenya....sekarang da duduk ngan bos la pulak....ngan sorang lagi officer bawah bos aku...adududuuu.....susa la camni..nak p makan, nak p mengular da jadi rumit la...sedangkan sebelum ni pon aku payah sket nak bergerak, da duduk satu bilik ni laaaagi la payahnya....

hummm..masih dalam proses menyesuaikan diri dok sebilik ngan bos..haihh... (=_=')




gambar dari incik gugel yang xde kena mengena


p/s: hari ni hari selasa! yeyyeahh! telinga kuali...tunggu kehadiranku.... (^___^)

0 budak gojes: