Sunday, April 3, 2011

ramalan ABPBH 2010



mesti malam ni korang korang korang sume duduk diam2 depan TV tengok ABPBH kan? agak-agak korang, sape bintang paling popular ye? 

aku nak main teka2 la pulak...hehe....saja je suka2..tapi aku xde la nak teka untuk sume kategori...cuma kategori2 pilihan aku sendiri je..
let's cekidaut tekaan cik aneesz ni... kita tengok nanti sapa yang kenaaaa!! ;)


Artis Komedi Lelaki Popular - Zizan
Artis Komedi Wanita Popular - Norkhiriah @ Sharifah Shahira
Artis Berkumpulan Duo/Berkumpulan Popular - Bunkface
Penyanyi Lelaki Popular - Faizal Tahir @ AIzat @ Black....xtau nak pilih yang mana.hehehh
Penyanyi Wanita Popular - Stacy
Pelakon Filem Lelaki Popular - Shaheizy Sam @ Remy Ishak ;P
Pelakon Filem Wanita Popular - Lisa Surihani
Pelakon TV Lelaki Popular - REMY ISHAK la....hehee
Pelakon TV Wanita Popular - Tiz Zaqyah
ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR - ZIZAN kot......

tu je yang aku nak teka....itu pon pilihan aku ada yang 2,3..hehe..sape2 yang menang pon, ada kena mengena ngan aku ke? bukan diorang nak bagi adiah tu kat aku pon kan...apapun, nak ucap taniah awal2 kat sape2 yang bawak balik award dari puncak genting tu...yang mana kempunan tu, rilex, cube cari kontroversi lagi ye! harharharr....gelak jahat

jangan mara aa~ peace! (^_^)v

2 budak gojes:

Oyat Ceritera said...

balik kl awal sbb nk tengok ABPBH...heheheh mari tengok sp yg menang....

aneesz said...

sape la agak2nye yang bawak balik trofi untuk bintang paling popular tu kan? countdown.....