Thursday, March 3, 2011

DI SEBALIK TABIR BLOG ..

hai sume....singgah bw kat blog ben ashaari tadi....sape ben ashaari? giler x kenal die? haihhh,,, klik  SINI  ye..
die udah membuat satu segmen...
mari kite tengok ape sarat-saratnye..

1.  Sila letak header BEN ASHAARI BLOG 


oke suda letak..hahahaaa.....walopon da mnyalahi undang2 sbb aku bukannye letak header, tapi image...nak buek camno incik ben, sy x reti....tanye ngan org, x dijawab pulak... kalao pnyertaan ni dibatalkan, oke, saya terima :)
2.  Tajuk : DI SEBALIK TABIR BLOG ..   sudah... 
3.  Sila letakkan gambar betul anda yang paling menawan ..Ehem.. 
     erkkk....yg ni susa la incik ben...xde gamba mnawan....sy pilih yg ni je la eh...(da macam gamba pasport je) ahhh lantak la!
 
4.  Ceritakan latar belakang anda secara ringkas... Jika terlalu peribadi , jangan cerita eh .. Simple simple jer .. ni masa nak pikat pembaca ..  ;) 
hmmm...ape aku nak cite ehh...nameku anis aqilah...kengkawan skola, jirang tetangga, rakan2 blogger bole panggin anis@aneesz....umurku 24 lagi 5 bulan....adek bradek x ramai....ade 3 orang je, sumenye pompuan...aku la puteri sulung...adek2ku kecik2 lagi..baru skola darjah 5 ngan sorang lg darjah 3..so x payah la nk brangan usha adek2 aku tu...hehe...jauh kan jarak kitorg? aku jadi anak tunggal for 13 years! puas la jugak bermanje..hehe,..aku da pon mempunyai someone yg disayangi iaitu incik ben..eh x...x...bukan incik ben.. tapi incik sham...keterangan lanjut pasal die akan diceritakan dlm entry2 aku lepas ni ye...
pkara yang paling aku suke / sayang selain drpd family n yg tersayang tu ialah KUCING..tersangatla fanatiknye ngan kucing... :)
haa rasenye cukupla kot kan latar belakang sy ni incik ben?kang jadi karangan pulak....hehe
5.  Jumlah Follower sekarang ini ...hahahaaaa...malu nk ckp...kompem kene gelak guling2 ngan incik ben nih...follower sy x ramai....16 org sajorrr.... (buat masa ni la) 
6.  Soalan dari aku (incik ben):
-  Jika anda tak punya blog , apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini ? 
    x laen x bukan fesbuk lerr....situ la tempat aku nak curah segala rasa suke, duke, marah...tapi yg x bestnye situ x bole nak coret panjang2....kat blog ni haaa ngkooo...panjang berjela pon bole... :) 
-  Ceritakan kepentingan blog kepada anda 
    blog ni da macam diary dah.....segale bende rase nak ditulis kat sini...blog tmpt sy curah prasaan, tmpt utk kenal sume org kat mesia ni..kat blog pon bole tambah ilmu jugak! 
-  Blog feveret yang wajib singgah hari hari .. Kenapa dan mengapa?
   antaranya ialah blog yg suruh aku buat entry ni la..haha...kenapa? sebabnye isi entry die bermanfaat.. laen2 blog yg aku suke,,,ade kat bloglist.. :)
oke, itu la saje....sekian, time kaseyyy!

0 budak gojes: