Sunday, March 20, 2011

weekend yang memenatkan.......

Assalamualaikum......

korang sume g mana weekend ni? balik kampung kah? atau jalan-jalan kat KL kah? atau g wedding member2 kah? atau berehat-rehat kat umah sajakah? atau mungkin juga bersoping? (akhir2 bulan ni kalo korang soping memang terbaek lahh.hahaa)

aku rasa weekend aku sangat padat dengan memacam aktiviti....ke sana, ke sini....menguruskan sesuatu...... oh tidakkkkk!! assignmentku terbengkalai keranamu....huhuhuuu......

tapi puas ati........yang dicari dapat ditemui.....cewah ayat.....x bole belah!

oke la, malas nak taip banyak2......nak rehat n buat pape yang patot....
maap la kalo content entri ni ntah pape.....tapi, suke ati aku la kan.......haku punye belog...kehkehkehh....

jangan mara aaa.....

6 budak gojes:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

As salam, tak pe janji puaskan..

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

nana lak...menghabiskan duit gaji ..hehehhe

Pala Maldini said...

947km ke pantai timur pergi-balik ke kenduri kahwin..

perghh! letih ya amat!

Oyat Ceritera said...

cari apa yg sampai puas sgt tue????

aneesz said...

BSB~ memang puas....sekarang dok tunggu duit gaji pulak...hehehee

nana~ cewahh....mentang2 la da dpt gji...meh sini sparuh! ;p

aneesz said...

pala~ hamboiii...jauhnye knduri....bagus2, amik barakah..

oyat~ cari pasal...hehehehhh