Wednesday, March 2, 2011

gamba xde = boring!

mesti korang bosan je ngan blog ni kan? asyek mencecehhhhh je...gamba tarak! maap la ye tuan2, puan2, pacik macik adik kakak abang sekalian...bukannye aku xmo upload gamba....tapi maksalahnye gambo aktiviti seharian aku pon tarak...hahahaa....jangan kate camera canggih, camera cikai pon tarak! 'eleh, macam la xde enset berkamera' - kate korang kpd aku... ye ye,, mmg aku ade enset berkamera, tp maksalahnye lagi, enset aku tu da nazak dh,,,bukannye bole snap pic bebanyak, tu pon da full memory da....nk delete gamba2 tu rasa sayang eh pulak...puncenye x bole save byk2 pic kat enset tu adalah kerana ia tidak dapat mendetect aku punye memory card, makanya sume gmba tersimpan kat phone memory...banyak mane sgt la power phone memory tu...nanti la eh, kalo aku da berduit banyak nnti, aku beli camera. bukan stakat yg cikai je, siap amik yang DSLR lagi ko.. *berangan je



ha kan aku da menceceh lagi!

0 budak gojes: