Monday, March 7, 2011

hidop penuh rintangan

Assalamualaikum w.b.t rakan2 blogger ku sume....pekabo? lame bebeno rasenye teman x menulis kat sini...al-maklom sajela, teman tersangat la bizi dengan tugas kat opis nu....pastu weekend pulak teman balik kampung...tolong family ngemas barang....sebabnye nanti deme nk pindah....longlai kebelai la jugak rase badan teman ni bile mengemas brg kat umah tu.... - oke, enough talking in perakian...

Oleh itu hari ni aku nak cite hikayat aku pulak sepanjang 7 MAC ni...huehh....permulaan hari yg agak hampeh ye kawan2....pagi tadi sebelum g ofis aku singgah kat kedai mkn, nak beli bekpes la kununnye...setelah aku kua dari kete nak mnuju ke kedai tersebut, ekor mata ni ternampak la satu lelaki india terhuyung-hayang mndekati aku....heeee seram oo..aku pon cecepat la tuju kat dlm kedai...fuhhh selamat....*perasaan lega

pastu aku pon amik la POLIStrin, isi kuetiaw...isi sambal,,,isi timon...oke cukup....tu pon da byk kolestrol da tuh... sejak bile aku pikir pasal kolestrol nih..haha

bile aku memusingkan diri nak g ke kaunter utk bayar tapauan aku ni, tgk2 mamat tadi dok ada pulak kat kaunter tu...die nak amik tapauan dari sorang lagi kastemer yg tengah byr kat situ...adui,,da seram sejuk balik da aku ni...muke je macho walhal lutut da terketar-ketar dah

mamat tu dok pusing2 la pulak kat kaunter tu sbb nak mintak makanan...ish, takot la...mule la otak ni imejin macam2...cemane kalo die mengamuk..cemane kalo die kejar...cemane kalo...ahh! tensi aku pagi2 tau.. then, dtg la sorang macik dari arah dapo....dengan beraninye die halau mamat tuh.. 'woi! keluarr! keluar! orang mau masuk ni! keluarr!' dgn telor jawanya..hehe.. mamat tu pon kua dgn terhuyung-hayangnye...ceh, mabok rupenye, aku ingtkn orang gile..eh, kurang sopan itu,,, aku ingtkn pesakit mental..

da setel aku bayar harga tapauan, aku pon mnuju ke kete....baru je aku start enjin kete, tgk2 die kat tepi pintu aku je....ceh! kau buat aku takut tau x?? pastu cecepat la aku tekan minyak blah dari situ,,.,buatnye die pecahkn cermin kete ke sape nak tanggung?

on da way ke ofis, aku rasa tangan, lutut aku ni menggigil je..hahaaaa...gile punye penakot! tapi memang menyeramkan pon..

0 budak gojes: