Wednesday, March 2, 2011

makan makan makan

da makan....hati riangg...hahahaa...
untuk kesekian kalinye aku makan nasi putih + kuah masak lemak cili padi + ayam masak kicap + sayo kacang botol gureng. bleh kate tetiap ari aku amik lauk ni kat cafe tuh..bile la tekak aku ni nak jemu ye?? patot la kulit pon da macam kicap dh..x kesah la, jnji sodap! hehehe...

hmm..makan. topik yang orang malaysia suka. ade orang hidup untuk makan. ada yang makan untuk hidup. korang? yang mane satu? aku ni kdg2 makan utk hidup, kdg2 hidup utk makan. tu time nafsu makan tgh menggiler la tu..hehe... bile dtg nafsu mkn, mule la rase nak makan sate, KFC, mcD, nasik kerabu kat gerai kat raub tu, nak makan itu, nak makan ini. macam2! sekaligus plak tu! mana la x sendat perut aku ni...da macam perut orang peknen. agaknye kalo aku bdiri dlm tren pon org bleh bg aku duduk. hahahaa

petang semalam g pasar malam,..punye la bederet makanan tunggu mintak dibeli oleh pembeli2 rakus macam aku ni...macam terdengar-dengar je suara makanan2 tu memanggil-manggil aku..haa naseb baek smlm aku bole mngawal duit ni dari mngalir cam air terjun.. aku beli nasik lemak + telur dadar (sambal lebih) ngan laksam. o ye, lagi satu aku beli roti goreng berintikan ayam. xdela banyak pon aku beli kan? pembeli berhemah ni.. tp korang musti ckp 'gile kuat ko makan neesz!'
jgn sala paham ye, aku cume mkn nasik lemak tu ngan roti goreng je... laksam tu nk mkn malam ni. kompem x basi punye...da request kat macik tu suruh letak sayor2 ngan kuah asing.

korang pulak makan ape hari ni?

0 budak gojes: